موجیم که آسودگی ما عدم ماست....
موجیم که آسودگی ما عدم ماست....

موجیم که آسودگی ما عدم ماست....

تولد

4 اردیبهشت 93 که شد من 23 ساله شدم

یعنی 23 سال گذشت! چه قدر دیگرش باقی مانده نمی دانم

الآن هم سن شهدایی هستم که در میدان جهاد جنگیدند

و شهید شدند! هم سن دائی شهید خودم!

حالا باید چه کنم؟!

امسال خیلی چیزها را دانستم و فهمیدم

امسال راهیان نور برای اولین رفتم آن هم به شیوه ای عجیب

روز شهادت دائی و چند روز مانده به سالروز شهادتش چه اتفاقات عجیبی که نیفتاد

و....

کاش بفهمم

کاش بدانم


نظرات 1 + ارسال نظر
شهرزاد دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 19:02

سلام؛این پیام امروز اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست.......... 20 روز دیگه منتظر معجزه باش...[قلب][گل][لبخند][لبخند][تشویش]

سلام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.